Coaching - Training - Teambuilding - DISC Expert

“De Life Coach, Teamcoach & Business Coach
voor mensen en organisaties die investeren in zichzelf!”


Maak nu een afspraak voor een gratis kennismakingsgesprek.
Bel: 06-10327366 of neem contact op per e-mail.

Contact

Training klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en communicatie

De training klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en communicatie is een praktijkgerichte 1-daagse training voor iedereen die klantcontact heeft (telefonisch of fysiek) en beter met zijn klanten wil communiceren.

Training klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en communicatie

De training klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en communicatie wordt gegeven door twee professionele coaches, Patrick Schriel en Ferrie Damhuis, die hun sporen in het bedrijfsleven hebben verdiend op gebieden als sales en communicatie.

In deze training krijgen deelnemers inzicht in het verschil tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid, en inzicht in hoe en wanneer je klantgericht en klantvriendelijk bent. Er worden handvatten aangereikt voor het verbeteren van de klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.

Communicatiestijl van jezelf en van de klant

Deelnemers leren de communicatiestijl van de klant herkennen en leren dit toe te passen. Hierdoor kan je effectiever met je klanten communiceren. Wanneer je begrijpt wat de behoefte van de klant is, dan kan je beter inspelen op de klant, zónder jezelf te verliezen.

Blijf je het eigen (bedrijfs)doel in de gaten houden!

Hoe ben je in dit vak terecht gekomen, waarom doe je het, wat is je passie, je doel! Door toepassing hiervan, vanuit je passie, bereik je als team je doelen: hogere omzet uit tevreden klanten, efficiënter en plezierig werken. Onderwerpen die behandeld worden zijn onder andere:

  • Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid, wat is dat?, hoe doe je dat?
  • De eerste indruk van de klant. Wat wil de klant, hoe kan ik daarop inspelen
  • Wat zijn koopsignalen, hoe herken je die?
  • Waarnemen versus invullen; luisteren versus horen
  • Samenwerken met collega’s, een aanvulling op elkaar
  • Communicatiestijlen herkennen en toepassen
  • Hoe bereik ik met plezier het beste resultaat
  • Is de klant altijd koning?
  • Omgaan met ‘lastige’ klanten

Duur: 1 dag. Tijden 10:00 – 17:00. Ontvangst vanaf 09:30

Kosten

€ 495,- exclusief BTW. Prijzen zijn inclusief koffie, thee en lunch.

Klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en communicatie, wanneer?

  • Op dit moment zijn er geen data beschikbaar, neem contact op voor meer informatie.

Maximaal aantal deelnemers: 12

Aanmelden training klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en communicatie

Wil je jezelf, of een ander, aanmelden voor de training klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en communicatie, klik dan op dit aanmeldingsformulier. Na aanmelding ontvang je zo spoedig mogelijk een ontvangstbevestiging.

In-company en maatwerk

De training klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en communicatie kan ook als maatwerktraining aangepast worden aan uw organisatie. Veel is mogelijk, van een 3 uur durende workshop tot een intensieve training van 4 dagen. Voor verdere informatie of een vrijblijvende offerte: Bel: 06-10327366 of neem contact op per e-mail.